1. Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?
2. Czy dotarło do Państwa moje zamówienie?
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
4. Jakie są koszty i formy dostawy?
5. Jakie formy płatności Państwo akceptują?
6. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
7. Czy produkty w Państwa sklepie posiadają gwarancję?
8. Czy można dokonać zakupu na raty?
9. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem - co robić?
10. Czy towar nie zostanie uszkodzony podczas przesyłki?
1. Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?
Tak. System logowania, powiadamiania o zakupach i potwierdzania oraz weryfikacja i formy płatności gwarantują bezpieczeństwo. Sklep jest prowadzony legalnie przez firmę Agroland Aleksandra Ambroży-Lejczak z siedzibą Gorzesław 36, 56-420 Bierutów. Dane podawane podczas rejestracji oraz dane do wysyłki nie są przekazywane osobom trzecim.
Te same towary, które znajdują się w sklepie sprzedajemy również na Allegro, gdzie gwarancją naszej rzetelności oraz jakości towarów i poziomie obsługi klienta świadczą komentarze otrzymane od klientów.
Te same towary, które znajdują się w sklepie sprzedajemy również na Allegro, gdzie gwarancją naszej rzetelności oraz jakości towarów i poziomie obsługi klienta świadczą komentarze otrzymane od klientów.
2. Czy dotarło do Państwa moje zamówienie?
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
4. Jakie są koszty i formy dostawy?
5. Jakie formy płatności Państwo akceptują?
6. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
7. Czy produkty w Państwa sklepie posiadają gwarancję?
8. Czy można dokonać zakupu na raty?
9. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem - co robić?
10. Czy towar nie zostanie uszkodzony podczas przesyłki?
Jeżeli zamówienie zostało prawidłowo złożone przez sklep internetowy www.fotelerg.pl, na podany podczas zamawiania adres konta e-mail zostanie natychmiast wysłana automatyczna wiadomość z numerem zamówienia oraz wyliczeniem kwoty zamawianych produktów. W przypadku nie otrzymania takiej wiadomości prosimy o kontakt z obsługą sklepu (tel. komórkowy +48 501-950-615 lub e-mail:info@fotelergo.pl).
Najczęstszym powodem braku potwierdzającego maila ze sklepu jest błąd klienta przy wpisywaniu swojego adresu e-mail. Zdarza się również, że klienci korzystający z darmowych skrzynek pocztowych otrzymują wiadomości z dużym opóźnieniem.
Najczęstszym powodem braku potwierdzającego maila ze sklepu jest błąd klienta przy wpisywaniu swojego adresu e-mail. Zdarza się również, że klienci korzystający z darmowych skrzynek pocztowych otrzymują wiadomości z dużym opóźnieniem.
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) jest różny. Większość produktów wysyłamy jeszcze tego samego dnia gdy odnotujemy od Państwa wpływ. Klient otrzymuje od nas informacje przy zamówieniu o terminie jego realizacji. Czasami zdarza się tak, że towaru nie mamy w magazynie, wtedy czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 5-7 dni o czym jesteście Państwo informowani.
W przypadku płatności ratalnej, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
W przypadku płatności ratalnej, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
W przypadku lini foteli Harastuhl czas dostawy wynosi 12 - 22 dni.
4. Jakie są koszty i formy dostawy?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu', szczegółowe informacje zamieszczone są przy każdym produkcie.
5. Jakie formy płatności Państwo akceptują?
W naszym sklepie akceptujemy następujące formy zapłaty:
- Przelewem, wpłata pieniędzy na nasz rachunek bankowy.
- Płatność kartą lub za pomocą innych kanałów płatności elektronicznych. (Tylko wybrane produkty) - Nasz sklep obsługiwany jest przez system płatności PŁATNOŚCI.PL
- Raty - Za pośrednictwem firmy Żagiel.
- Przelewem, wpłata pieniędzy na nasz rachunek bankowy.
- Płatność kartą lub za pomocą innych kanałów płatności elektronicznych. (Tylko wybrane produkty) - Nasz sklep obsługiwany jest przez system płatności PŁATNOŚCI.PL
- Raty - Za pośrednictwem firmy Żagiel.
6. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Do każdego zakupionego produktu dołączamy paragon bądź fakturę VAT na życzenie klienta.
7. Czy produkty w Państwa sklepie posiadają gwarancję?
Tak. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
8. Czy można dokonać zakupu na raty?
Mogą Państwo zrealizować zakupy również na raty. Współpracujemy ze znaną na rynku usług finansowych firmą Żagiel S.A, która oferuje kredyty na bardzo atrakcyjnych warunkach.
9. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem - co robić?
Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru jeśli jest niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dokumentem niezbędnym w przypadku reklamacji jest rachunek lub faktura. Niezgodny z zamówieniem towar jest wymieniany na prawidłowy.
10. Czy towar nie zostanie uszkodzony podczas przesyłki?
Przesyłki są bardzo starannie pakowane w kartony i zabezpieczane przed uszkodzeniem w czasie transportu. Dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem przesyłki stanowi taśma ochronna.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania w obecności dostawcy (kuriera) protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia protokołu do siedziby Wykonawcy. Podczas odbioru przesyłki prosimy o zwrócenie uwagi, czy taśma nie nosi śladu uszkodzenia.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania w obecności dostawcy (kuriera) protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia protokołu do siedziby Wykonawcy. Podczas odbioru przesyłki prosimy o zwrócenie uwagi, czy taśma nie nosi śladu uszkodzenia.